שיטקר-  לחיים בריאים יותר ולחיזוק מערכת ההגנה

– המוצר הוחלף לקיירטיב– 2012-

מחקרים קליניים של רופאים בעולם וביניהם ד"ר יממורה מאוניברסיטת דרום קרוליינה, מראים כי "שיטקר- תוסף תזונה טבעי המאיץ את החיות והחיוניות, מהווה בן-ברית מעולה למערכת ההגנה הטבעית של האדם ומשמר אינספור תגובות חיסוניות, שפוחתות במצבי חולשה.

שיטקר – מגן אמיתי לאורגניזם!"

שיטקר מופק מפטריית יער נדירה הגדלה ביערות עד ביפן. מדענים יפנים ואמריקאים, גילו כי לפטרייה זו סגולות מיוחדות לשיקום מערכות הזיהוי, ההגנה והחיסון של האדם, ומכאן יעילותו בטיפול במחלות כשל חיסוני.

תכונות הריפוי נובעות משילוב ייחודי של פוליסכרידים נדירים, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים. הרכב איכותי ונדיר זה מאפשר לשיטקר השפעה מצוינת על הפעלת מערכות ההגנה והתפקוד, וכן סיוע ותמיכה בטיפול במחלות רבות, הנובעות מתפקוד לקוי של מערכות ההגנה והחיסון.

שיטקר – משפר את יכולת התגובה של מערכות הגוף במיגוון רב של מחלות: ויראליות, בקטריאליות, דלקות, זיהומים אקוטיים וכרוניים (גרוןאוזניים, סינוסים, ריאותשלפוחית השתן וכליות), עייפותאסטמהאלרגיהצהבתמסוג A , B או C, מחלות פרקים כרוניות ועוד.

חשוב לתינוקות, לילדים ולמבוגרים – לטיפול ולמניעת מחלות.

מסייע בהתמודדות עם מחלות כשל חיסוני, כגון: סרטן, איידס, טרשת נפוצה, מחלת העייפות הכרוניתקרוהן,קוליטיס, לופוס ועוד.

מסייע לגוף להדביר פעילות וירוסים שונים, כגון: שפעת ועוד, ללא סיבוכי המחלה. משמש הן כחיסון טבעי נגד שפעת, והן להתמודדות מהירה עם המחלה.

שיטקר – ההרכב:

פטריית השיטקר מכילה את כל חומצות האמינו החיוניות, פוליסכרידים:  לנטינאן, AC2P ו- KS2, מינרלים: אשלגן, זרחן, צורן, מגנזיום, סידן, גפרית, וברזל; ויטמינים: תיאמין, ריבופלבין, ניאצין ועוד