תוסף מזון – להבדיל מתוסף תזונה – הוא חומר שמוסף למזונות או למשקאות בעיקר מסיבות שיווקיות, הם כוללים: צבעי מאכל (למשוך את העין), חומרים משמרים (להעריך את חיי המדף של המוצר), חומרי טעם וריח (לשיפור הטעם והריח של המזונות והמשקאות), חומרים מייצבים, חומרים מונעי קצף, מגבשים, ממתיקים ועוד.

כל זאת על מנת להפוך את המוצר למושך ומגרה בעיני הצרכן.
חומרים אלה מופעים על תוויות המזון או המשקה בפרוט התכולה. הם מיוצגים בדרך כלל בתוספת האות האנגלית E ואחריה מספר בן 3-4 ספרות החל מ E-100 ועד 1525E-. תוספי המזון עשויים בדרך כלל מחומרים סינתטיים אשר חלקם אינם מזיקים וחלקם מזיקים עד מסוכנים לבריאות, עד כדי הרעלה.
במדינות רבות בעולם תוספים אלו אסורים בשימוש, או מוגבלים בכמות השימוש שלהם במזונות ובמשקאות.
פעמים רבות אנשים טועים ומחליפים בין תוספי המזון לבין תוספי תזונה שהם חומרים שמהווים תוספת למזון ומטרתם לטפל, לשמר ולהשלים לגוף חוסרים שנוצרים בעקבות התזונה ואורח החיים המודרני שאינו מיטיב עם הגוף שלנו.
לחברת טבעוני תוספי תזונה טבעיים ואיכותיים, לטיפול בקשת רחבה של בעיות ומחלות, ואף למניעתן. תוספי מזון של טבעוני מספקים פתרונות ייחודים ובלתי שגרתיים, כולל בתחומים שהרפואה הקונבנציונלית והמשלימה התקשו להתמודד עימם.
תוספי מזון הטבעיים של טבעוני מסייעים למערכות האדם לשקם את עצמן באופן עצמאי, על מנת שיוכלו להתמודד בכוחות עצמן עם חוסר האיזון והמחלות. תוספי מזון של טבעוני מסייעים לגוף להתמודד עם מחלות ובעיות בעצמו ובאופן טבעי – הן בטיפול בבעיות קיימות והן במניעת היווצרות מחלות.
בנוסף, תוספי מזון של טבעוני משקמים את העור (אנטי אייג'ינג טבעי!) ופועלים לצמצום נזקי הגיל באופן טבעי – מבפנים.