בעיות נשימה עקב זיהום אוויר:

מחקר שנערך לאחרונה בתל-אביב הראה בבירור, כי זיהום אוויר הוא מקור למחלות רבות וקשות, הפוגעות באנשים רבים מקרב האוכלוסייה ולתמותה של 14% מכלל מקרי המוות.

הממצאים העיקריים, מראים כי ההשפעות הבריאותיות החמורות, הן תוצאה של חשיפה לזיהום אוויר הנגרם מהתחבורה, מהתעשייה, מעישון וממקורות שונים.

אין ספק, שעשן הסיגריות הוא חלק מגורמי זיהום אוויר נפוצים. את המזהם הזה אנו שואפים לקרבנו הן כמעשנים פעילים (אקטיביים) והן כמעשנים סבילים (פסיביים), ובמשך הזמן נוצרות לנו בעיות נשימה קשות.

לזיהום מהעישון מצטרפים מזהמים רבים, הנמצאים באוויר וגורמים לנטרול פעילויות חשובות במערכות האדם. אחת הפעילויות, הנחשבת לחשובה מכל, היא פעילות הנקראת "שרשרת הנשימה", האחראית על המשך פעילות חמצון תקין של התאים. כאשר פעילות שרשרת הנשימה נפגעת, כתוצאה מעישון, או זיהום אוויר, נפגעת גם פעילות יצירת אנרגיה תקינה בתאים. כאשר האנרגיה אינה מיוצרת דיה, נפגעות פעילויות רבות (כל פעילויות הגוף זקוקות לאנרגיה) ונוצרים רעלנים ורדיקלים חופשיים רבים, הגורמים להרס התאים, הרקמות ולבסוף האיברים.

הפגיעה ההדרגתית באדם, במצב זה, גורמת לעייפותתשישותזיכרון לקוי, פעילות תפקודית לקויה, עיבוי של הקול ,ירידה באיכות הדם ועמה גם ירידה בתפקודי כלי הדם והלב. תפקודי נשימה וכבד ירודים עד כדי מחלות קשות ומסובכות.

כדי לפתור בעיה זו, פותחו לפני כ- 50 שנה, תוספי תזונה טבעיים הנקראים תא-חמצני-מועשר ותא-חמצני-2. מוצרים אלו, נועדו לתקן את הנזקים בשרשרת הנשימה, לסייע לתפקודה התקין ובכך לשפר את בעיות הנשימה של המטופל ולהגן עליו.

בסדרת תא חמצני יש את כל אבות המזון החיוניים לתפקוד התא וליצירת אנרגית החיים בתאים, בתוספת ביליוני אנזימים, חמצן ואנזימי חמצון. הרכב מיוחד זה של תא חמצני, מאפשר ייצור רמות אנרגיה תקינות בתאים, נטרול רעלנים מסוכנים ורדיקלים חופשיים ובכך משפר את תפקוד התא. החמצון משתפר וכך גם איכות הדם וכלי הדם. כאשר חמצון התאים תקין, התאים מייצרים חומרי גלם אשר מנטרלים רדיקלים חופשיים. מעשנים רבים למדו ליהנות מההגנה שמספק להם התא החמצני. תא חמצני הוא אנטי אוקסידנט יעיל ביותר, ומספק הגנה מצוינת בפני זיהום אוויר ,עשן סיגריות, ובעיות נשימה.

אופן השימוש:

להתחיל משמינית כפית ביום ולהעלות בהדרגה במשך הימים הראשונים (כל יום להכפיל או להשליש את הכמות) עד שמגיעים ל-  1.5 כפיות, שלוש פעמים ביום. מומלץ לקחת עם מיץ אננס, מנגו, תפוחים או מיץ טבעי אחר.