הקריירה החשובה, הלחץ בעבודה, הרצון לפרנס ולספק למשפחה דברים בסיסיים ומותרות, נוסיף לזה את המצב הביטחוני- כל אלו גורמים לשינויים נפשיים וגופנים.  אז… הגיע הזמן לעצור ולחשוב גם על עצמכם. הנה לפניכם כמה עצות וטיפים אשר יעזרו לטיפוח הגוף והנפש ולהראות ולהרגיש כפי שבאמת אתם רוצים.

גילאי ה- 20

נערים בגילאי ה- 20, אשר השתחררו מהצבא טרודים בתכנון עתידם. יש כאלה הטרודים בלימודים, אחרים כבר נמצאים בשלבים ראשונים של קריירה וכאלה שמעדיפים טיול בחו"ל טרם השתלבותם במסלול החיים.

בגילאים אלה, הכול נראה ורוד ומבטיח. מערכות הגוף פועלות באופן מלא וסדיר ואיש אינו מקדיש מחשבה רבה לנושא הבריאות. למרות זאת, חשוב גם בגילאים אלה להקפיד על תזונה מאוזנת ופעילות גופנית, כהכנה לקראת גילאים מתקדמים יותר. כדאי לשים לב במיוחד על תזונה נכונה ולכלול בה פחמימות, חלבונים ושומנים כדוגמת: חומוס עם טחינה, אבוקדו עם סלט ירקות עשיר, לחם מלא ועוד.

גילאי ה- 30

רוב רובם של הגברים בגילאים אלו, נמצאים בשלב ההתבססות במסלול המקצועי בו בחרו והם נתונים את כל מרצם,  בפיתוח ובקידום הקריירה. כאן שולט האינסטינקט הגברי, המבוסס על תפיסת שטח ועל יצר ההשתלטות. חשוב למתן את השימוש בתחושות ההישרדות וההשתלטות, להקפיד על תזונה נכונה, פעילות גופנית ואף פעילות מרגיעה כדוגמת מדיטציה, יוגה וכד'.

בגילאים אלו, במיוחד בעידן המודרני והתעשייתי, שבו אנו חיים, מומלץ לצרוך תא חמצני, המכיל את כל אבות המזון בתוספת חמצן, המתחזק ומשקם את הגוף לטווח הארוך.

גילאי ה- 40

מה לא נאמר על "השד" המתעורר אצל הגברים בסביבות גיל ה- 40 (משבר גיל ה- 40). תהיות וסימני שאלה מאפיינים קבוצת גיל זו. בבית, הילדים גדלים, בעבודה מתחילים להיכנס ולתפוס מקום בצמרת בחורים צעירים ורבים הגברים המרגישים "תקיעות וקיבעון" במסלול הקידום המקצועי.

חלק מקבוצת גיל זו, עוברים משבר ולפעמים פרוקים עול. בגילאים אלו מתחילים להרגיש את נטל הגיל המתבטא בעייפות גדולה יותר. מתחילים לצוץ בעיות בתפקוד ובחשק המיניבעיות שינה וכד'. מומלץ, בתקופת גיל זו, להקפיד על תזונה הכוללת מגוון רב של ירקות, קטניות, דגנים מלאים, אגוזי מלך וטחינה מלאה. לעסוק בפעילות גופנית יומיומית הכוללת שחיה, ריצה. בגיל זה מומלץ להתחיל להשתמש בתוסף תזונה "אנדרו 7"- לאיזון המערכת ההורמונלית הגברית.

גילאי ה- 50

חלק ניכר מהגברים בגילאים אלו, מתחיל להרגיש בעיות של תחילת ההזדקנות, אל התחושה הזו מצטרפת גם בעיית השמנה (בעיקר בחגורת הבטן) ועייפות. מתחילות "לצוץ" בעיות חדשות: בראיה, בפעילות מערכת העיכול, בפרוסטטה ועוד.

בתקופת גיל זו מומלץ לאכול מגוון רחב של ירקות (בטטה, דלעת, גזר, עלים ירוקים ונבטים), קטניות, דגנים, טחינה, זרעי דלעת ולעסוק בפעילות גופנית הכוללת שחיה כ- 30 דקות או הליכה במשך 60 דקות, בתוספת כפיפות בטן וכפיפות סמיכה.

אנדרו 7 המסייע בתופעות גיל המעבר ותא חמצני, המספק לגוף את כל אבות המזון, חמצן מולקולרי, מחזק ומשפר את הגוף לטווח הארוך.

גילאי ה- 60

תחושת ההזדקנות בגילאים אלו הולכת וגוברת בעיות נוספות צצות כדוגמת: בעיות בפרוסטטה, עייפות פיזית ומנטלית, עייפות מינית, בעיות בכלי דם ולב.

בגילאים אלו, קיימת חשיבות גדולה להרכב מאוזן ומשופר של תזונה הכולל: מגוון של ירקות (עלים ירוקים, שורשים וכתומים) פירות ,דגי ים, קטניות, דגנים, שומשום. כמובן, מומלץ להמשיך ולעסוק בפעילות גופנית יומיומית, מומלץ  להתמקד יותר בשחייה, הליכה, יש לשים לב לאיתותי וסיבולת הגוף ולהתאים את תוכנית הפעילות לגיל ולמצב הבריאותי.

יש להשתמש בתוספי המזון, אנדרו 7 ותא-חמצני-2 על מנת לעכב תהליכי הזדקנות.

גילאי ה- 70

בגילאים אלו, בעיות הזקנה מוחשיות יותר מתמיד והן עתה יומיומיות. ישנם הסובלים מפגיעה בזיכרון, אחרים מתקשים בהליכה ולעיתים אף בתפקוד היומיומי. מעבר לכך, מחריפות בעיות שצצו שנים קודם לכן – כאבי גוף ובעיות בהטלת שתן ועוד.

חשוב, להוסיף לתפריט אגוזים וזרעים טחונים על פי התפריט הבאים:

אגוזי מלך+ צנוברים+ פרי כדוגמת תפוח או משמש+ כוס מים ולערבל בבלנדר.

זרעי דלעת מושרים למשך 3 שעות + כוס מים+ תפוח עץ ולערבל בבלנדר.

בגילאים אלו מומלץ לעסוק בפעילות ספורטיבית יומית, הפעילות המומלצת הליכה 30 דקות עד שעה ליום. וכמובן לא לשכוח את תוספי המזון, כדוגמת אנדרו 7 ותא-חמצני-2 העוזרים לנו לעבור את גיל הזהב בצורה מכובדת.