כיצד להתחיל הליך של אנטי אייג'ינג ולעצור את נזקי הגיל עפ"י רזי הרפואה הפונקציונלית –  שיטת טבעוני לאנטי אייג'ינג.

בעידן המודרני, עולה המודעות למראה החיצוני ולתפקוד התקין בגילאים הבוגרים והמבוגרים. החל מגיל 30 מתחיל תהליך הזדקנות, שסימניו מתחילים להראות בגילאי ה- 40 והלאה.

המודעות ההולכת וגוברת לתהליך זה, הביאה חוקרים ורופאים רבים לעסוק  ב"אנטי אייג'ינג" (עיכוב תהליכי הזדקנות) ולפתח פתרונות לצרכים המיוחדים בגילאים אלו.  עובדה אחת יש לזכור, כי את תהליך ההזדקנות לא ניתן לעצור, אך בהחלט ניתן להאט ובאופן משמעותי. ניתן להפוך את התהליך לקל יותר, נעים יותר, להראות טוב ולהרגיש מעולה ללא קשר לגיל הכרונולוגי.

אנטי אייג'ינג – פתרונות כירורגיים ?

היום, יותר ויותר אנשים פונים לניתוחים פלסטיים למיניהם ולעזרה כירורגית לתיקון נזקי גיל שונים המתבטאים בקמטים, בעור נפול  בשרירים רפויים ובכלי דם הרוסים.  אך חשוב לדעת, כי הפתרון טמון דווקא במערכות הפנימיות של הגוף.  איזון של המערכות ותפקוד נכון שלהן, יחסוך ניתוחים רבים, על כל הסיכון הכרוך בהם, ועוגמת נפש רבה, תימנע.

הקשר בין אנטי אייג'ינג וסטרס חמצוני

סטרס חמצוני, הוא תופעת לוואי, הנגרמת בשל חוסר יכולת התאים לייצר אנרגיה חיונית לתפקוד תקין. במצב זה נוצרים רכיבים מסוכנים, ביניהם רדיקלים חופשיים, אשר גורמים לנזקים קשים, החל מהרס תאים ורקמות ועד לנזק תפקודי,כאשר ריכוז הרדיקלים החופשיים גבוה.

רדיקלים חופשיים וסטרס חמצוני גורמים לשינויים ונזקים ב- DNA.

ד"ר הלסטר, מארה"ב טוען, כי תהליך של חוסר חמצון תקין בתאים והיווצרות רדיקאלים חופשיים הם מהגורמים הראשיים  להזדקנות מואצת ולמחלות קשות, כגון: סרטן. תהליך ההזדקנות מלווה בתופעות, כמו: פגיעה במראה העור, קשיי שינהעייפותבעיות עיכול, בעיות ראייה, דיכאון ומצבי רוח משתנים, ירידה בחשק מיני,השמנה ועוד.

אנטי אייג'ינג ורדיקלים חופשיים

במשך כל חיינו כבוגרים מתקיימת מלחמה מתמדת בנזקי הרדיקלים החופשיים.

רדיקלים חופשיים, הם תוצרי לוואי של פעילות התאים הנוצרים בזמן יצירת אנרגיה.

ריבוי רדיקלים חופשיים בדם, גורם לנזקים  קשים ולהרס רב בתאים ובאיברים, עד למצב של הזדקנות מוקדמת. ככל שאדם מתבגר, יש ירידה באספקת החמצן לתאים, וכך נגרמת ירידה ביצירת אנרגיה בתאים ובתפקודם. בשל כך, נוצרות כמויות רבות של רדיקלים חופשיים  ונגרם סטרס חמצוני (חוסר יכולת של התאים לייצר אנרגיה זמינה עקב חוסר בחמצן, או ברכיבי תזונה חיוניים)  אשר גורמים להרס תאים ולהאצת ההזדקנות.

אנטי אייג'ינג והרפואה הפונקציונלית

הרפואה הפונקציונלית מציעה מגוון פתרונות לטיפול ואיזון תאי ומערכות הגוף ומתמקדת בטיפולי אנטי אייג'ינג. במסגרת הפתרונות פותחו מכלול חומרים, המאפשרים לתאים להתמודד עם נזקי הגיל ( הליך אנטי איג'ינג).

מהי הרפואה הפונקציונלית?

בבסיס הרפואה הפונקציונלית, עומדת הקביעה שלגוף האדם יש את כל הכלים הנדרשים, כדי להתמודד עם השינויים החלים בנו עם התקדמות הגיל ועם תחלואים שונים הפוקדים אותו במהלך השנים, וזאת בתנאי שמערכות האדם מאוזנות. על פי כלל זה, המטופלים ברפואה הפונקציונלית, מקבלים במהלך הטיפול את הכלים המתאימים (בפועל: התאמת זרזים ייחודיים הנקראים אוליגוטיב) להפעלת תהליכים מאזנים בגוף מבחינה, נפשית, אנרגטית ופיזית. בעקבות איזון המערכות, בא גם עיכוב נזקי הגיל, השיקום והריפוי. איזון בגיל המבוגר חשוב מתמיד ומהווה טיפול אנטי אייג'ינג אמיתי.

האיזון המושג בשיטה הפונקציונלית, מאפשר לאדם המבוגר להראות טוב, לחוש היטב, להיות פעיל  וחיוני יותר ובמצב רוח משופר.

הפיתוחים החשובים של חברת טבעוני לטיפול בנזקי הגיל (אנטי אייג'ינג)

שיטת טבעוני
בבסיס שיטת טבעוני עומדת הקביעה שלגוף האדם, יש את כל הכלים הנדרשים, כדי להתמודד עם השינויים החלים בנו, עם התקדמות הגיל, כולל התחלואים השונים הפוקדים אותנו במהלך השנים, וזאת בתנאי שמערכות האדם מאוזנות.

על פי כלל זה, המטופלים בשיטת טבעוני מקבלים במהלך הטיפול, את הכלים המתאימים (בפועל זרזים ייחודיים הנקראים אוליגוטיב) להפעלת תהליכים מאזנים בגוף מבחינה נפשית, אנרגטית ופיזית. האיזון המושג בשיטת טבעוני, מאפשר לאדם המבוגר להראות טוב, לחוש היטב, להיות פעיל  וחיוני יותר ובמצב רוח משופר.

שיטת טבעוני מתייחסת לנזקי הגיל, תוך הבנת הגורמים להאצת התהליכים המזיקים והבולטים מבניהם:

 

הפרת איזון המערכת ההורמונלית.

סטרס חמצוני, עודף ברדיקלים חופשיים ירידה בכמות החמצן בתאים.

פגיעה בכלי הדם ובאיכות הדם.

מתח, חרדה, דיכאון, לחץ נפשי וסביבתי.

נטיות הטיפוס לא מאוזנת .

סדרת תא חמצני -מועשר  ותא חמצני-2– אנרגיה חיונית לתאים. וולטיב-10 וולטיב-1 לתהליך אנטי אייג'ינג

מוצרים יעילים ביותר לעיכוב תהליכי הזדקנות הגוף.

תא חמצני ותא חמצני -2- מוצרים טבעיים, שפותחו על ידי פרופ' לונן (חתן פרס נובל 1968) בגרמניה.

מוצרים אלה, מכילים את כל התזונה שהתא זקוק לה, על מנת לייצר אנרגיית חיים תקינה ושיקום פגמים.

המוצרים מכילים חומרים טבעיים, המאפשרים לתא להתמודד עם הסטרס החמצוני ועם הרדיקלים החופשיים ובכך לעכב את נזקי הגיל להתחיל תהליך של אנטי איג'ינג.

פיתוח חדשני המהווה פריצת דרך בתחום טיפול הבריאות והיופי מבפנים!

ביוטיב זהה בהרכבו  למבנה חומצות השומן הבונות ומשקמות את קרומי (ממברנות) התאים בגוף ובמיוחד בעור.

ביוטיב פועל לשמירה על מראה עור צעיר וקורן, ומאט את תהליך הזדקנות העור!

מנוטיב – על ידי איזון הורמונלי, את יכולה להראות טוב.

מנוטיב פותח לאיזון  המערכת ההורמונלית, בגיל המעבר. איזון הורמונלי הוא אחד מרזי האטת תהליכי ההזדקנות. גוף שמאוזן הורמונלית, יכול לתפקד באורח בריא וחיוני ואף לגלות סימני רגיעה ושיפור במראה העור.

אנדרוטיב 7 – פותח עבור שמירה על איזון הורמונלי גם לגברים ועוזר בתהליך האנטי אייג'ינג הגברי.

גברים, כמו נשים, עוברים תהליכים המלווים בשינויים הורמונליים, הסימפטומים כוללים מצבי רוח משתנים,ירידה בחשק המיני ועוד. איזון המערכת ההורמונלית יאפשר תפקוד תקין.

אומגטיב– מאפשר מניעת נזקים בכלי הדם והלבתוסף שעשוי משמני דגים וצמחים .אומגטיב המסייע לעיכול שומנים תקין ומשפר את היחס בין הורמוני האייקזנואידים החשובים לעיכוב תהליכי הזדקנות ואנטי אייג'ינג. עוזר לשמירה על משקל גוף תקין ולמניעת נזקים בכלי דם ולב.

וולטיב-1 –תוסף תזונה המסייע למיצוק עור הפנים בפרט ומעטפת העור בכלל. וולטיב-1 מספק את היחס הנכון של חומצות אמינו חיוניות, המהוות זרז לייצור קולגן וחומצה היאלורונית, בדומה ליכולת של הגוף לייצר זאת בגיל צעיר. הייצור התקין תורם לנפח העור ויציבותו ולמניעת נפילתו.

וולטיב-10 –מכיל קולגן בטכנולוגיה מתקדמת יחד עם מיצוי מצמח הגרסיניה. משפר מאוד את יכולת הגוף בניצול המזון לייצור אנרגיה זמינה ומצמצם את ההמרה של המזון לשומן. וולטיב-10 מזין את השרירים ולכן מעצב את הגוף.